Ridning imorgon...


Iag skulle jag ta sprutan(stelkramp) och det var inte alls farligt jue. alla säger liksom åhh, den gör såå ont!! men den gör inte alls ont :P men gör lite ont att lyfta på den, inte så farligt. åkte direkt till stallet och madera var inte inne så vi tog in hästar och så.. sen kom Madera n jag skötte henne. sen ledde jag in Lese maus till hoppningen Prins gick med på deras lektion. sen åkte Amanda med mig hem. kameran hängde med till stallet idag, inte systemkameran men en annan. så jag fotade åt Amanda men jagf fotade även ponnysarna också.. jo imorgon ska jag rida, jaaa! hoppas på Madera eller Gilbert. men bloggar inge mer idag tror jag så godnatt!!



Kommentarer
Kommentar av: thyra

ofta prins gick me

2011-09-16 @ 22:46:43
Hemsida/blogg: http://hastgaalningar.blogg.se/
Kommentar av: Esra Violete

haha, holler med Thyra xD

2011-09-17 @ 09:16:02
Hemsida/blogg: http://jagochviolete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback