Rezcka

Idag vare skolfoto, hoppas att det gick bra. fotografen blev sura på oss iaf :P Hade orintering på idrotten och så.. Sen åkte jag direkt till stallet för att risa och sköta. jag fick Rezcka, det rätt så bra men hon var stel i halsen så hon var svår att ställa när vi var på volterna. var lite svår att få på tygeln och korta galoppen men det gick rätt bra. är med tanke på att jag bara ridit henne två gånger. sen åt jag och det var en tjej som skulle rida Krut Esra hjälpte henne. men hon vågade inte tränsa honom ingen där våga det så fick göra det. var ju jättesnäl ju, gjorde ingenting alls.  kanske plugga lite spanska men läxan är till nästa tisdag så inge bråttom. nästa torsdag eller nåt ska jag se till att nån fotar.
 förra gången jag red henne


Kommentarer
Kommentar av: Esra Colak

Kommer inte ihåg när deet var 8))))))

Men bläää.... han e dum!!!! :@

2012-03-11 @ 12:06:09
Hemsida/blogg: http://hastgaalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback