Måndag

Hej allihopa!
har vart i skolan och såå.. ganska bekväm då vi kollat på film och läst, inte så jobbigt. På vägen hem från skolan så backade en lastbil och råkade köra in i en bil som var parkerad bredvid. så ena lyktan blev kraaas av den. hahah... hur som helst kollar jag på lite bloggar nu. imorgon ska min bästa vän Klara komma hem till mig och sen ska jag ha teater. Plus att vi slutar efter lunch imorgon!!! :D jag har b-språk(spanska) sen lunch sen leeeedig!! så himla skönt. men ska göra ett inlägg vad jag tycker om Madera och Gilbert. Enda lite halvt jobbiga är ju att stelkramps sprutan känns fortfarande fast den bara skulle kännas nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback