Madera i mitt ♥

Red Madera  idag, jätteroligt jag har aldrig ridit henne så det var väldigt kul :) Hon var jättefin, bara lite svår att på i form. Sen gick hon lite kort långsamma steg så hon blev liiiite seg, men bara pyttelite. Hon lyssnade väldigt bra och så men gick väldigt tätt intill väggen. Men blev jätteglad när jag fick henne. plus att hennes sadel var sjuukt skön :P sen efter det hann jag sköta för egenligen skulle en tjej ha henne men fick madonna istället. madonna fick en av sina utbrott för hon bet Andrea idag. jag fick också ett skötarskåp idag , skönt då behöver jag inte släpa ridgrejer och skötsaker när jag ska till stallet. imorgon äre sovmorgon, skönt men har nu ma läxa, no läxa och eng läxa och spanska läxa. ska till stallet imorgon för att sköta finaste madera imorgon. sedan hoppas jag förstås att jag kan ta in henne till hoppningen.
 ♥

 vackratse ponnyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback