läxor...

Hej, var i skolan som vanligt en av dom längsta dagarna. hade jobbigaste idrotten på länge :P vi hade olika stationer och så var man i lag och så gick det på tid. man skulle cykla(på en sån där träning pryl) och hoppa hopprep, basket straffar och dra en tung grej. hahaha.. det gick absolut skitbra för oss. nej det gick inte bra vi förlorade och det var jättejobbigt. asså att förlora var inte jobbigt men idrotten mena jag.
imorgona äre ridning yeeeeey. jag hoppas på min finaste Gilbert fick ju inte honom i lördags... men jag skulle vilja ha Madera också så tro inte att jag hatar henne. blir kanske ett tankar/åsikter inlägg idag. men vi fårse ska göra eng läxan idag också.

Kommentarer
Kommentar av: Therese ☆ -Theresefabienne.blogg.se

lart du kan få en heaader av mej visst lägg upp bilderna i bloggen o skribv hur du vill ha den :) <3 vilka färger mm

2011-09-28 @ 18:41:39
Hemsida/blogg: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback