Komentarer tack!

Har vart på teater och vart med sonja och edith sedan 12 typ... för vi hade halv studiedag. Igår var ma/no läraren sjuk och då fick dom som skulle ha det ha rast. Idag var han frisk... synd. När vi var hemma hos mig gjorde vi lite teater lekar och matteläxan och så.. kollade på idol lite men inte så mycket. har gjort header till Siri så lägger upp den nu Siri! imorgon skulle jag haft sovmorgon till halv tio men blev framröstad till årskurs rådet så det blir nio imorrn. ska kanske va me Klara imorgonb men vet inte. annars plugga hela dan typ. XD Jag uppskattar verkligen om nån kommenterar, skriv vad ni vill att jag ska skriva om. Vad ni vill!!
 Du är en ängel utan vingar♥ du kommer alltid vara det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback