Kärrtorps IP

Har vart i skolan, på eftermiddagen var vi i Kärrtorps IP och hade friidrott. Vi sprang, höjdhopp, spjut och kulstötning(elr vad det nu heter). Det gick rätt så bra i springningen sen fick jag ont i magen :( ska göra eng läxa snart och om jag orkar ska jag göra no läxa oxå. Om jag orkar alltså, för det är inte brottom med den för den ska va klar på måndag. Imorgon äre somsagt torsdag. då ska jag rida :D hoppas på Gilbert, men tror jag kommer få Madonna fick jue henne förra gången och Lillis tyckte det såg bra ut då.
Mina favorit dagar & varför
Torsdag: jag rider då och sedan är det min skötdag så jag sköter Madera den dagen. Enda dåliga är att det är längsta datgen i skolan.
Fredag: madera brukar oftast vara inne så jag hinner sköta och sen brukar jag leda in Madera till hoppningen.
Lördag: jag rider först på morgonen och sedan brukar smörja.
lite tankar och åsikter från mig :)
 Madonna


Kommentarer
Kommentar av: Esra Violete

rider du 2 gånger per vecka ? :o

2011-09-14 @ 19:00:03
Hemsida/blogg: http://jagochviolete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback