Har kommit hem...

För rätt så länge sen, haha... Det regnade när vi sprang så jag blev  jätteblöt.. Väldigt kul var det ja, näää inte riktigt. Men första tjej och första kille(i årskursen) får medalj. Dom flesta som hade kommit i mål åkte hem så vi åkte tunnelbana från kärrtorp och sen gick jag hem och bytte om till varma kläder. Och nu så bloggar jag. Ska gosa ner mig i soffan och kolla på tv. Men först kan jag ladda ner lite bilder från mitt land. Om ingen kommenterar något så vet vi inte om några läser + att det är väldigt roligt om ni kommentrerar. :) 
 / Puss Felicia


Kommentarer
Kommentar av: Elin

sv: haha nej krut klara sig nog över helgen :)

2011-09-07 @ 19:18:10
Hemsida/blogg: http://elinolaussen.blogg.seg.se
Kommentar av: Esra Violet

fina bilder :) :D

2011-09-07 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback