Felicia

Hej, gör en presentation nu. Har haft bloggen rätt så läng men bättre sen än aldrig. Jo jag heter Felicia och är född 1999 alltså går jag i sexan nu. Jag har en mamma, en pappa och en lillebror. Jag bor i Stockholm på söder i en lägenhet. Jag går i Katarina Norrra skola och har dom flesta av mina kompisar där.
Jag rider också, på Enskede ridskola där jag har en sköthäst som heter Eastwoods Madera. Men jag har även skött Monte Grey  och  Akrobat. Jag sköter Madera på torsdagar och fredagar, men jag är även där på lördgar för jag rider då. Jag rider även på torsdagar. Min favoritponny att rida är Gilbert och han är jättefin attt rida. Jag har ridit i lite mer än fem år och på somrarna brukar jag åka på ridläger. Dom bästa(enligt mig) är Karlshem och Taffsnäs och där var jag 2011. Taffsnäs är ett fjording ridläger för er som inte vet. Där fick jag finaste fjordingen Bim♥ På Karlshem fick jag John Blund(Jompa) som är en liten welsh b-ponny. När jag inte är i stallet är jag oftast med kompisar.
Först var det bara Thyra som hade bloggen men sedan fick jag börja blogga här. Vi har haft den sedan maj 2011.
Ja, det var lite om mig :)
/ Felicia ♥
 Madera ♥ Min sköthäst
 Gilbert och jag
 Bim♥ Taffsnäs


Kommentarer
Kommentar av: Esra Violete

fett nice att du rider 2 gånger !! orättvist xD :P

hur gick det att rida Madera ? du skrev ju inget om det :o

2011-09-15 @ 21:09:28
Hemsida/blogg: http://jagochviolete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback