Din åsikt

Nu är såhär att ni läasre ska kommentera vad ni tycker är dåligt på bloggen och vad som är bra. jag vill det för att jag ska veta vad ni tycker är dåligt så jag slutar med det så jag förbättrar bloggen. jag blir inte ledsen om ni tycker att den är dåligt på nåt sätt men då kan ni gärna ge förslag på hur jag ska göra bloggen bättre. ni kan tex skriva om vad ni tycker jag ska skriva om eller om jag ska lägga upp fler bilder på Madera. eller om ni saknar någon presentation om något eller något sånt. jag tycker inte om om någon kommenterar att den är skitdålig och att den inte kommer att förbättras eller något sånt. eftersom jag nu har bloggen själv behöver jag lite fler tips eftersom jag har lite bloggtorka. din åsikt kan vara jätteviktig!!! så kom igen kommentera vad du tycker. so stand for your opinion!
/Felicia
 Fotona på mig och Gilbert: Esra (www.jagochviolete.blogg.se & www.hastgaalningar.blogg.se)

 passa på att lägga upp lite bilder på mig och gilbert nån gång förra veckan, tack så mycket för fotona esra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback