Madera hoppning

Sen åkte jag till stallet, visste faktiskt inte vem jag skulle få. Men jag fick min fina söta Madera!!! Jätteglad verkligen men sedan fick jag reda också att vi skulle hoppa!! Hade ju bara ridit Madera en gång innan och så hoppa liksom. Man märkte verkligen att hon blev jättetaggad på att hoppa. Blev skitpigg och ville inte stå still när jag skulle sitta upp. Men det gick ändå tillslut. Men hon lyssnade direkt på hjälperna osv. Men typ i traven så stannade hon upp och tog upp huvudet och liksom lätte med fframhovarna från marken. Lite scary liksom så därför var jag beredd och ville fokusera på det hellre. Det var därför hon hade huvudet skithögt och såå.
Men det gick bra att hoppa men hon hoppade väldigt stora språng så jag blev lite efter i sprången. Men denna gång gick det mycket bättre än förra eftersom hon var mycket piggare är faktiskt lika bra som Gilbert. Men är iaf nöjd.


Kommentarer
Kommentar av: Josefine

Roligt att du fick Madera och att det gick bra! Åh hon är så söt. Vi får prata imorrn :)<33

2011-10-13 @ 21:13:54
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/
Kommentar av: Thyra o Esra

du var ju jätte duktig det gick ju bra också

2011-10-14 @ 21:06:51
Hemsida/blogg: http://hastgaalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback