Svar på tal

dahh om Svar på tal:

Haha alla säger att den finns där men jag själv kan inte hitta den :*
Svar: jag såg det inte men alla säger ju det men hursomhelst så byter ju dom dedär hela tiden så...

dahh om
Svar på tal:

vilken tid rider du ? jag vill se dig rida :D
Svar: jag rider på Enskede(som du kanske vet) klockan 9 på lördagar :)
dahh om Film nu:

ska kommentera din blogg mycket oftare
Svar: jaaa, jättegärna tycker du kommenterar jätteofta men ju oftare desto bättre :D'

josefine om Till Evelina:

länka mig igen även om du gjort det! Hehhehe XD<33

            Svar: javisst, länka gärna mig också♥

      

Evelina  om Till Evelina
              
   OMG, så sjukt snällt :)
Svar: hihi varsågod fina Evelina♥
 


Thyra o Esra om Hahahahahaha...:

haha jag såg det han gjorde bort sig as mycket

 dahh om Hahahahahaha...:

Haha hörde ockse det xPP

Svar: haha, jaa

josefine
om Hahahahahaha...:

Men nej han e så söt ju. Och förresten så glömde typ hälften texten, hörde du det? dom flesta som glömde texten var bara tysta jue -.-

Svar: aa hörde det, men okej det är bättre att sjunga vidare än att bara va tyst men ändå han borde tränat mer.'

Blev lite långt inlägg med kommentarer haha men det är ju bara posetivt. Fortsätt så!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback