Svar på tal..


Filippa<3 om Nån som håller med?:

Heejj jag tycker att de e as lika typ sunlights mamma/pappa :) Kramis filippa<3 P.S ska du gå på spökkvällen på lördag???¿ o.O
svar: ja, eller hur. jag ska resa bort tyvärr, annars skulle jag ha gått. Kramis på dig med ♥
Dahh om Till Pernilla:

Tack !! Jättefin !!
Vill gärna använda som header
Svar: hihi, tack och stoppar in den åt dig :) men jag är bäst på fashion tema äre okej att det blir fashiontema om jag inte kan(jag har det temat)?
//Felicia :)


Kommentarer
Kommentar av: Dahh

Visst !!

Haha om jag gör idolbild.. Den kommmer bli asful men jag ska pröva

2011-10-26 @ 21:44:43
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback