Svar på tal..


Dahh
om Svar på tal..:

Fattar inte .. Har kollat där förut .. Jag e ju som sagt så duktig .. Men hur bred o lång ska den va ?
Svar: det som står där om hur bred osv är bara jobbigt att följa. testa dig fram men jag har typ 800 och något med 450 typ. men skulle kanske kunna sätta in den om du ger mig lösenord och så men du kan byta till ett gästlösen typ. men jag brukar bara testa mig fram till det passar och ibland behöver man ju ha bilden  mindre om den är för stor.

//Felicia :)


Kommentarer
Kommentar av: Dahh

Jag behöver nog inte ge dig gästlösen .. Litar på dig !!



Men inte idag :)

2011-10-26 @ 19:10:36
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback