Svar på tal..


gjord i photoshop ;)

Josefine
om Lycka:

Åååh vad fin!! Gjorde du som jag sa att man kunde göra? duvet ladda upp bilden på nåt annat ställe och sen bara kopiera in adressen?
PUUUUUSS du får göra en header på ps till mig nån gång när jag e med så jag kan kolla på :P<3
Svar: Hihi, Tack! :D Nee kom på att jag skulle ladda upp som JPG bild hade som nåt annat så det inte funkade, kanske det är så för dina systembilder? jag är inte bra på photoshop men vi kan ju försöka tsm! för vet inte en grej så allt blir knas då. vi kan prata i skolan om det. javet såg inte att du kommenterat det här det är därför jag svarar så sent. Puss till dig me  //Felicia

Kommentarer
Kommentar av: dahh

En fråga bara XD

Borde jag rida ut elr paddock imorrn ? kan ej bestämma >.<

2011-10-24 @ 19:48:03
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback