Spanska glosor

Ska plugga lite spanska glosor och blööö, inte kul. Aja jag måste göra det har glosförhör imorgon såå.. ;) Har laddat upp några bilder men eftersom jag är lite lat har jag bestämt att jag tar bara någrabilder(eller asså några är ganska mycket typ 100) för jag fotade liksom minst 20 bilder på när dom gjorde dressyrprogrammet så tar kanske en av dom bilderna då. För dom är rätt så enformiga dom bilderna. Men det blir ganska mycket ändå. Idag var datorn lite jobbig så det gick inte lika snabbt så laddar upp dom sen.

Matrix och Aaron busar med varann...


Kommentarer
Kommentar av: Filippa <33

sv: Asso nee lr lixom lite men jag gillar graham också o Gamal o många fler aja du fattar nog :))

2011-10-18 @ 15:10:11
Hemsida/blogg: http://lifeasfilippanasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback