Skönt

Igår rensade jag ut mina gamla kläder snacka om att det blev mycket! så det höll jag på med rätt så länge!:P
Ja men idag har jag vart i skolan, mycket konstigt att man gör det när man är elva(XP) år. Andledningen till att jag gjorde den där smileyn inom parantes är för jag är född 99 men  fyller år i december och är yngst i hela min klass. och vi är trots allt 66 typ. Men det var en rätt lugn dag idag. Har inga läxor nu gjorde klart matteläxan igår men den skulle in på torsdag. Imorgon ska jag till skolan och då börjar vi 9 sen går jag till halv 4 -.- jättejobbigt men aja.
Sen gick jag hem till Edith med Sonja innan teater och sen hade vi teater, nu har vi bestämt att vi ska spela Olver Twist fast lite mer modern.
Men usch vilket väder det har vart hela dagen har regnat och regnat...

Kommentarer
Kommentar av: Therese

Tack för frågorna!!!:)

2011-10-18 @ 21:28:33
Hemsida/blogg: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback