Orkar jag.....?

hejhej, bloggade ganska nyligen men den datan är bajs.. nee men så fort man skriver lite kommer ett nytt fönster upp så står det nåt där och den kommer upp hela tiden typ. btw glömde att säga att har fått skolfotona nu och jag blev väl helt okej men blev så missnöjd med en sak. nämligen att dom har klippt in värsta skogen som bakgrund. känns så overkligt och det syns supermycket där uppe att dom har klippt in. det förstör det hela tyvärr. men jag vet inte om jag orkar ladda upp alla bilder på hästarna i mitt stall. men tror jag gör det ändå xd


Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Ofta dom klipper in en skog XD

2011-10-11 @ 22:18:05
Kommentar av: dahh

Ofta dom klipper in en skog XD

2011-10-11 @ 22:18:10
Kommentar av: Dahh

Ofta dom klipper in en skog ?? xPP Mobbat..

2011-10-11 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback