My day

Först var jag i skolan helt okej dag tråkig bara. Fast inte den jobbigaste dagen då. det jobbiga var att idag skulle vi rita en bild på svenskan men jag och Josefine hann inte klart så vi behövde göra på vår rast -.- men sånt är livet. hursomhelst gick jag hem när jag hade slutat(kl 2) sen åt jag mellis och lute sånt. sedan gick jag på hemspråk inte för jag behöver lära mig men det är mest för det är kul att kunna. men efter maten ska jag plugga spanska glosor och ladda upp dressyrbilderna för Melissa ville det. förvänta er inte FÖR mycket för det var första gången jag fotade på en dressyrtävling såå.. ;) laddar inte upp alla fotade ca 200 bilder och det blir nog lite jobbigt :P

en av dom få dressyrbilderna... Gilbert♥ 


Kommentarer
Kommentar av: Filippa <3

Vad läser du för hemspråk??? O.o

2011-10-17 @ 18:23:24
Hemsida/blogg: http://lifeasfilippanasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback