Morgondagen

Det är ju torsdag imorgon, veckan har gått sjuukt fort asså. Kände som det var måndag igår! Men imorgon ska jag till skolan börjar 20 över 8 så hinner ej blogga på morgonen. Sen blire skolan öhhh... aja får försöka överleva ska  ju rida sen. Vill ha Madera för förra gången var hon skitkul när hon blev lite pigg liksom. Men sen efter stallet ska jag hem till Josefine och sova över!! :D skitlänge sen jag sov över hos någon känns det som. Så det ska bli kul men kanske inte bloggar då eftersom man ska vara lite sociel då. Men eftersom Josefine har en blogg ska hon väl blogga och då kanske jag kan göra ett kort men vi får se.

Rezcka.. suddig bild


Kommentarer
Kommentar av: Josefine

hahha, såklart du får blogga hos mig om vi får lite tid över. annars får du väl blogga från min ipod eller så. Men jag tycker bilden på rezcka blev jättefin!det blev bara coolt när den var suddig!!! :)<3

2011-10-19 @ 21:02:37
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback