Matteprov=inte gå bra....

Var ju i skolan idag, hade sovmorgon och vaknade kvart i 9.... sen på matten hade vi prov, det var om bråk och det gick inte alls bra. för man skulle skriva hur man tänkte och det var sjukt jobbigt. det var ungefär 11 frågor och man dog... ingen i klassen tyckte om den men det ända bra var att det var tyst och luuuuugnt. det var skönt iaf. men har ätit mat och sååå...
fick världens snart är det jul känsla idag eftersom när jag var på coop sålde dom årets julkalender som kommer gå på tv. den hette typ skurkarnas jul eller nåt sånt. och snart är det novemvember och efter är det december och då fyller jag år och det är juuul.

 ska skriva klart pirate short story(eng läxa) sen inget mer. imorgon ska jag först ha matte på morgonen sen har jag mediateksråd istället för bild :D superskönt eftersom då pratar man bara.


att jag hade sovmorgon idag

att vi hade matteprov idag

//Felicia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback