Lese Mause

Var ju först i skolan lång ganska tråkig dag. sen åkte jag till stallet eller vi behövde vända när vi var vid medis eftersom Klara skulle hämta storebrorsans läxor så vi behövde rensa supermycket på hans hylla.
Fick Lese Mause och senaste gången var hon superseg så då gillade jag henne inte så mycket. men idag var hon pigg och lyssnade rätt så bra, formen var inte bra men hon var ganska svår och lite envis med det såå.. fick lite i skritten är nöjd. hann inte sköta eftersom vi behövde vända osv. 
Sen när jag skulle äta blev jag jättetörstig så drack typ 8 glas med vatten så när jag drack mitt sista kändes min mage helt full. så kände jag mig illamående så spydde upp vatten men på toan för det kändes som jag skulle spy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback