Hästar genom mitt liv

tänkte skriva om hästar som har betytt lite extra för mig. skriver även en liten text om den.

Akrobat

min första sköthäst som jag älskade då, dock tyckte jag vi intre passade varann och ville ha en lite snällare häst så jag bytte.
Monte Grey

min andra sköthäst har betytt mycket för mig. även fast jag inte sköter honom längre gillar jag honom ändå. ville sköta Madera det var därför jag bytte.
Madera

jag älskar dig betyder mest för mig och du är så speciell. kommer alltid vara du och jag♥
Gilbert

älskar dig också du är en helt underbar häst speciellt att rida med mycket poersonlighet.
Bim

älskar dig med även fast du var väldigt stark. men så är ju oftast fjordingar. mycket charm.
 
blev ett ganska långt inlägg men mest bilder så kanske inte så jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback