Gilbert

Har inte bloggat på hela dan xd men jag var faktiskt i stallet så jag kunde inte så deså!!
först på morgonen red jag Gilbert. först i början var han lite seg så tog ett spö. gjorde serpentinbågar och lite sånt där ;) sen bortade jag Madera och smörjde. och juste råkade låsa in min nyckel i skåpet... inte bra inte bra så fick knipsa. men som tur var Li supersnäll och lånade ut ett lås så jag inte behövde ta hem typ allt. tack Li♥ sen åkte jag hem och åt mat och nu äter jag godis jättegott. blev inga bilder idag och jag VEThar fortfarande inte laddat upp dom där bilderna från min mobilo men det kommer någon gång....
lyssnar nu på nyan cat men är faktiskt inte så jobbig.

repris...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback