6. Alla hästar i stallet

Vi har rätt många hästar i stallet men här kommer dom.
Men laddar upp små bilder bara.
HÄSTAR:

Indy

Zidane

Cuba

Laurenzo

Trinity

Manitou

Queen

Tweedy

Athena

Violete

Pablo

Domena

Gran Torino

Zero

Joko

Neo

Hortensia

Gamal

Nabantos
Har tyvärr ej bilder på Kimberley, Rishi, Phantom och Dione
PONNYERNA:

Krut
'
Corin

Gilbert

Madera♥♥♥

Rezcka

Akrobat

Matrix

Faramir

Bill

Emil

Rocky

Graham

Little Mike

Monte Grey

Lese Mause

Sunlight

Madonna

Nislanka

Rocky

Gabor

Cinderella

Robin Hood
Sen har vi Aaron och Silver Dream Silver=skimmel Aaron=fux och dom har jag ej bilder på. Prince och Vic är nya så dom har jag inte på datan än. 
Äntligen färdig men var inte såå jobbig faktiskt. Inte dom bästa bilderna men tog dom jag hade eftersom jag kanske inte fotar alla hästarna men är rätt så nöjd. Vilken bild tyckte ni mest om?


Kommentarer
Kommentar av: Josefine

Jag älskar bilden på Sunlight! Den är så gullig och så fin, det är liksom verkligen SUNLIGHT elr vad man ska säga :3 Att solen lyser igenom elr hur man nu ska kalla det. Den är iaf SUPERFIN! ;)

2011-10-11 @ 22:39:21
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

Du har två bilder på rocky :*

2011-10-12 @ 16:42:31
Kommentar av: rosa

sunlight fast hon är alltid bäst.

jag sköter henne.

2012-01-06 @ 16:27:01
Hemsida/blogg: http://gulliga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback