Visste ni att...?

att när jag var 9 år var jag med i svenska dagbladet. det var att barbie fyllde 50 år. jag blev inte fotad men det står massa saker jag sagt. lite roligt men först i början var jag jätteorolig för att min mamma och pappa sa att min inte fick prata med främlingar och jag hade ju gett efternamnet! men sen kom det upp i tidningen och då var det bara roligt. dom intervjuade fler än mig men tog bara med mitt. länkar så får ni läsa allt!
http://www.svd.se/kultur/varken-satan-eller-feminist_2591615.svd

men där det står att jag fick en barbie vid sjuårsålder sa jag fel men dom frågade om det var svårt att tjata till sig en och fattade inte frågan.

randombild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback