Visste ni att...?

Jag är en sån som inte tycker om att byta blogg, jag har aldrig bytt blogg. Men när man läser bloggar blir det jobbigt om man byter ofta tycker jag så därför tycker jag det är dåligt. Thyra ville byta blogg men det ville jag inte så då gjorde hon med Esra så fick jag ta över den här bloggen. Men när man väl ska byta är det väldigt svårt att komma på vad den ska heta, för man kan ju ta sitt namnmen då om nån annan vill börja blogga så går det ju inte. Och om man tar tex tokigimadera.blogg.se så kan det alltid hända att man byter favorit, vad gör man då? Ska man byta blogg då eller? Ja det är svårt att komma på därför är jag tacksam att Thyra valde innan jag började blogga.
bilden är ful men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback