Vetenskapens hus och Krut ♥

Börja ju 20 i 8 idag.. inte kul men vi åkte buss till tekniska och hela vår årskurs är 66 personer=proppfull buss :P men sen gjorde vi massa matte och no saker, just ämnena jag inte tycker om typ xd
Men det var mycket skönare än en vanlig skoldag iaf, en timme satt vi och kolla på ett program som likna google earth en hel timme..
Efter skulle vi ju hem med bussen och då var typ alla killar i klassen lite trötta.. för alla sprang in på bussen och då fick busschauffören damp. Han skrek "nu räcker det" och till och med klämde mina kompisar i bussdörren :o Sen gick jag och en kompis av för jag skulle ju till tunnelbanan för skulle ju till stallet så var ju skönt eftersom bussen var så trång
bara så ni vet vetenskapens hus var inte kul!!
Kom till stallet typ kvart i 4, ganska fort för ja åkte 9 tunnelbanestationer. Hjälpte till lite och sen fick jag veta att jag skulle ha Krut♥ Har ju bara ridit honom en gång innan. Men det gick bra, han brukar bli lite seg men jag tyckte inte han var så seg. Han var ganska lätt att få i form när man väl hittat bästa sättet. Gick på tygeln nästan hela lektionen i alla gångarter. Känner mig nöjd iaf ;) Är nog en av fina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback