Lycka är att få veta att man har No prov överraskat ♥

Var ju i skolan idag och då på engelskan var det väärsta stöket..! -.-  en kille var något jobbig och skrev lyfte bordet hoppa på bordet osv.. och jag satt bredvid honom; äkta lycka! ;) Idrotten var fett jobbig idag också för man skulle göra stepup, springa, hoppa hopprep, basketstraffar och klättra på ribstol(stavning? typ en stege iaf) i två minuter. hopprepen var helt klart jobbigast och mina ben darrade supermycket efteråt. men jag kan inte hoppa hopprep normalt så jag hoppar knassigt och det tar mycket längre tid. men sen hade vi no prov och då skulle kan skriva planeterna i ordning men jag visste det från ettan typ så gick väl helt okej..
min skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback