Tomorrow!!

ska till skolan, jätteroligt va? nee skoja bara, men har en skön dag liksom öveerråd(typ som elevråd) på morgonen och sen har jag en håltimme och sen mentormöte. undrar om min mentor är tillbaka? hon opererade höften så skulle vara tillbaka en vecka efter typ.. vecka 43 och är inte tillbaks än (vecka 47). men man kan alltid hoppas att hon är döende för Liselott är roligare, henne får man göra lekar på mentortimmen :D vår mentor är inte elevernas favorit om man säger så... ;)
sen efter skolan går Edith och jag hem till Sonja med Sonja alltså. och då ska vi mörda henne och allt, sorgligt slut..♥ nej skoja men vi ska göra det som vi alltid gör typ? pratar och gör nåt roligt.
sen sticker vi till teatern.
det var väl morgondagensplaner

Kommentarer
Kommentar av: Therese

: åh tack så jätte mkt!!:D

Javet ja skulle gö en header te dig men min data har total pajat o helgen lånade ja min mormors men nu e e ja hemma men när ja fått en ny så visst!!:D

O tyvärr kan ja inte det nu eftersom ja inte har nån data!!!:((

2011-11-21 @ 20:42:00
Hemsida/blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
Kommentar av: Josefine

hon opererade väl knäet om jag minns rätt?? :O

2011-11-22 @ 18:43:44
Kommentar av: Sonja

asså va ska ni mörda mig?!!! :P

2011-11-23 @ 08:30:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback