Svar på kommentar!

Josefine om Film nu:

det här har ingenting om detta inlägg o göra men asså det snöar typ knäppa bokstäver på din blogg och i alla ord där du skriver å,ä,ö så blir det massa konstiga tecken o det e asjobbigt att läsa. fixa det nu med en gång!!

Svar: Bra att du skrev, Thyra ser också så men själva grejen är att jag ser inte det(jag har google chrome) så först visste jag inte det. Men var det så innan jag satt in snögrejen?? För annars tar jag bort snögrejen, och ja det är skitjobbigt att läsa då ;)



Kommentarer
Kommentar av: Siri - imcrazzzy.blogg.se

Sv; okii, men du kanske vill ha typ "hiss och diss" ikoner elr nått?

2011-11-27 @ 15:04:39
Hemsida/blogg: http://imcrazzzy.blogg.se/
Kommentar av: Josefine

Det e fixat nu!! :P<33 braaa

2011-11-27 @ 18:46:14
Kommentar av: Josefine

menb asså jag har också google chrome och jag tror inte det beror på vilken webbläsare man har det har nog med nåt annat o göra ;)

2011-11-27 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback