Svar på dom första frågorna i frågestunden

 

Bästavän?
Hur många sidvisningar har du per dag?
Hur många unika läsare har du per dag?
Favoriy veckodag och varför?
Senaste gången du var kär och i vem?
Kram <3
Svar: Klara fast hon går i fyran xd
Väldigt olika men runt 24-40, men det ahr blivit 100..
Det varierar men det brukar vara runt 9 till 12, fast ibland blir det 18.. osv
Min favoritveckodag.. hmmm. Lördag för då rider jag och är i stallet och sen godiiis. Men vardag är det Torsdag för jag rider men annars är den skoldagen skittråkig.
Typ senaste gången var jag kär i trean och då var det en kille som hette Love.. som går i min skola.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback