Statestiken, Sprid bloggen!!!

Under den tiden har statestiken vart mellan 4-6 och sidvisningarna låga men när jag kommer hem och bloggar har jag 12 besökare och 70 sidvisningar och det är ju för jag bloggar. Så man känner verkligen skillnad! Även fast det inte är jättemånga läsare kollar ni väldigt ofta och det är super bra eftersom jag uppdaterar lite då och då.
Men jag skulle jättegärna ha ännu fler läsare och kanske ha fler än mitt rekord 23? Så sprid bloggen till så många ni kan för det skulle vara väldigt bra. Mina önskningar/mål är ju att ha många läsare kanske 30-50 och kunna göra fina headers i photoshop. Så sprid min blogg! 


Kommentarer
Kommentar av: Filippa <33

hur har du en sån col pil på bloggen!?

Kramar!

2011-11-07 @ 12:11:13
Hemsida/blogg: http://lifeasfilippanasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback