Slö...

Okej va i skolan jätteskön dag, råd och då pratar man bara så ja. men missa spanska pga det och då har dom gjort bestämda platser.. HATA bestämda platser bara på dåliga hela tiden och för mig jobbar jag  bättre med kompis. för i ena sitter jag på en som peter på mig hela tiden men han är bra på matte.. (y) och på SO:n sitter jag ensam(typ) för den som sitter bredvid är typ borta hela tiden... och spanskan är helt okej men ingen jag känner så bra. fast jag sitter på bästa filmplatsen längst fram :D och ingen av platserna är det jag skulle kunna lära känna. det är ju främst typ för att lära känna dom andra. eftersom dom har vart vår paralellklass i fem år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback