Palatset

har vart med skolan på palatset, det var kul men kanske inte så kul som jag hade hoppats. men helt klart bättre än en skoldag.först skulle vi göra skadade djur i lera (andra grupper gjorde andra saker). sen fick man gå vart man ville och då vare bra att ha nån kompis att gå med. alla försvann typ så jag fick springa runt ett tag men sen löste det sig. jag och några satt typ och prata och jag ritade.
arkivbild(men känns inte som bilden är tagen för ett år sen)
vi börja tidigt och sluta tidigt så det är bra, kom hem för typ en kvart sen och nu äter jag mellis.

Kommentarer
Kommentar av: Sara

Det var ju mycket tråkigare på palatset än vad man trodde det skulle va <3

2011-11-16 @ 18:37:42
Hemsida/blogg: http://proudtobeaginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback