Oplanerat ;)

Var i skolan som vanligt men våra lärare är bäst på att planera..
engelska lektion utan lärare= se "antikens mytologi" film på svenska. det handlade om varför Orion osv kom upp på himlen blablabla..  och på idrotten skulle man ha stavhopp med lianer... och så var det ett rep man skulle komma över, typ fem kom över repet(inklusive mig).
dagens ridpass blev...
Hoppning på Rezcka!
Det gick rätt bra men vi hoppade bana och massa vänd snett igenom. men Rezcka har lite svårt i galoppen så det gick väldigt fort och när jag försökte lugna ner bröt hon av men nöjd iaf. det är trots allt tredje gången jag red henne. Egentligen skulle jag ridit Graham men behövde byta i sista sekunden...

Kommentarer
Kommentar av: Dahhhahh

Vrf behövde du byta :o

2011-11-17 @ 22:38:07
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback