Knasponi ♥

red Bullen på morgonen det gick väl sådär.. formen var bra men galoppen söög, han sprang i den och ja.
men red igen på Madera, roligt roligt. i början var hon lite slängig med huvudet och med öronen, hon brukade vara så ibland när jag red henne så tänkte att det inte var nåt. sen skulle vi göra skänkelvikningar och då började hon resa sig! fortsatte men sen varvet efter resa hon sig högre och mer så då satt jag av och så. vi sadla om, men grejen var att jag hade händerna på manken och därför reste hon sig. för nar jag petade henne på manken reagerade hon. men resten av lektionen gick bra :)
men det som är konstigt är att när man sköter henne är hon snäll.
rena mysteriet..


men älskar henne ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback