Gratis dusch!

Red lilla Madera på morgonen, det gick rätt så bra och hon var pigg. blev rätt så nöjd iaf men det var kul att rida henne!
sen ryktade jag Monte, han hade dubbelt så mycket stöv på halsen och bogen som Madera har på hela sin kropp :O men sen skulle jag hjälpa en tjej med Sunlight så hör jag lite rinnande vatten i ridhuset och så skyggar Graham. så tänkte jag: åh, det läcker! sen sprider sig "läckningen" tillslut är den över alla i ridhuset var typ en brand grej om det börjar brinna. så hästarna blir skiträdda skenar och alla skriker en ramlar av osv.. dom är inte så vana så dom rider ut, alla är rädda så följer med och leder. Madonna blev rädd  och alla andra så det sluta att dom red typ 10 minuter och sen slut. lite rörigt för alla började gråta kändes det som...
sen typ två åkte jag hem och sen till sickla udde till Tildas fest och jaa...
den här filuren skena och tjejen ramla av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback