100 frågor... :P

1. Namn? Felicia
2. År? - 1999
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Färg på ditt hus? - Grått och orange
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - 6an
7. Vilket år tar du studenten? - Jag vet inte xd
8. När gick du upp imorse? -20 i 8
9. När ska du sova? - Om typ 4 timmar
10. Vad har du ätit idag? - Prinskorvar, mackor, crostini & nutella,
11. Dagens klädsel? - Linne, leggings & kjol
12. Dagens smink? - Inget
13. Dagens roligaste? - Jag vet faktiskt inte..
Socialt:
14. Har du ovänner? - Nej inte allvarligt men det finns några jag helst inte är med
15. Har du många vänner? - Jaa
16. Vem chattade du med senast? - Esra
17. Har du pojk/flickvän? - Nej
18.Vem pratade du senast med? - Mamma
19.Vem fick du senast sms ifrån? - Mamma
Favorit:
20. Film? - Gillar många men har ingen speciell favvo
21. Låt? -Fireflies, Sweet dreams & On the floor & fler
22. Mat? - Pannkakor
23. Dryck? Vatten & saft
24. Färg? Lila
25. Stad? - Stockholm
26. Land? - Sverige
27. Ämne i skolan? Svenska
28. Människa? - Jag! Skoja vet inte
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Två veckor sen
30. Gången du bakade? - Tusen år sen typ
31. Gången du stulit något? - Har inte stulit nåt
32. Gången du rökte? - Röker inte
33. Gången du drack? - .....
34. Personen du kramade? - Håller inte reda
35. Gången du kysste någon? - Kommer inte ihåg
36. Personen du dampade på? - Vet ej
37. Personen du bråkade med? - Thyra...
38. Personen du blev ovän med? - Jag vet inte
39. Gången du fick skrattattack? - imorse
40. Personen du snackade i tele med? - Pappa
41. Gången du grät ? -Typ jättelänge sen nästan ett halvår..
42. Gången du var ledsen?- Vet inte
43. Personen du sa snygg till? - Venne
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? -Vitt
45. Hund eller katt? -Hund
46. Ute eller hemma? - Vet inte..
47. Tvspel eller datorspel? - Datorspel tror jag..
48. Singel eller upptagen? - Singel
49. Strula eller kramas? - Kramas
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Jag vet inte
51. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte
52. Blont eller svart hår? - Svart
53. Blåa eller bruna ögon? - Bruna
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - Coca cola
56. Pizza eller Kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - Vet inte
59. Älska eller bli älskad? -Älskad
60. Leva eller dö? - Leva..?
61. Vänner eller familj? - Båda
Antal:
62. Personer du älskar? - Orkar inte räkna
63. Personer du hatar? - Orkar inte räkna
63. Glassar har du som mest ätit på en dag? - 3 kanske...
65. Gånger du haft minnesluckor? -Va...?
66. Gånger du varit hög?- Va...?
67. Personer du saknar just nu? -En tror jag..
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Jag vet inte noll kanske?
Vem/vilka:
69. Kommer du inte överens med? - Ibland inte Thyra och lite fler dååå
70. Vill du kyssa nu? - Ingen
71. Ska du träffa imorrn? - Alla i klassen och på teatern
72. Sjöng du senast för? - Dom på dans och musikal
73. Skickade du senast gb till i pea? - ?
74. Spelade du tvspel med senast? - Sonja och Edith
75. Vill du ta med på resa nu? - Vet inte
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Alla jobbiga i klassen
77. Förtjänar att dö? - Dom dumma
78. Är söt? - Madera & Monte
79. Vill du sova jämsides med inatt? Mig
Vad:
80. Gör dig glad? - Vänner & hästar
81. Gör dig ledsen? - Att jag inte fyller år imorgon
82. Vill du helst göra nu? - Sova
83. Önskar du att du slapp göra? - Göra läxor & gå i skolan
84. Vill du ha nu? En till skötdag på Madera(lördagar)
85. Önskar du dig i julklapp? - Xperia
86. Längtar du till? -Min födelsedag & julen
87. Tycker du om dina betyg? - Har inte betyg
88. Ångrar du i ditt liv? - Att jag började sköta Akrobat för längesen och att jag sluatde sköta Monte
89. Nått av det bästa som hänt dig? - Hästarna & vännerna
90.Vad tycker du om rökare? - Det är korkad, men det är deras val
91. Bråk? - Tråkigt & jobbigt
92. Killar? - Ibland kan dom vara lite jobbiga...
92. Tjejer?Bäst! nej jag skoja men vet faktiskt inte
94. Skola? - Tråkig och jobbig
95. Framtid? - Va?
Övrigt:
96. Är du kär? - Nej
97. Hur lång är du? 160,5 cm
98. Första tanken imorse?Måste stänga av väckarklockan...
99. Sista tanken när du somnadade?Kommer inte ihåg
100. Hur mycket är klockan nu?19:43

Kommentarer
Kommentar av: Hannah

Vad hände mellan dej och Thyra? :)

2011-11-15 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback