Förlåt, hann ej

hann inte blogga igår för vi skulle ha hälsoundersökning på håltimmen så hann ej hem. och sen blev den aldrig av... sen åkte jag till stallet och skötte ocvh sen direkt till Josefine där vi åt pizza och kolla på idol. sen behövde jag lägga mig för kom hem typ 10.
men red idag, blev Graham på hoppning. det gick väl helt okej men vi travhoppade mest och då gick det sämre. men galoppen gick bra.
sen var det hoppclinic med Jan Jönsson som är typ en jättebra hoppryttare. det var några enskede ponnys och hästar som hoppa. kollade bara första delen efetrsom jag orkade inte efetrsom dom typ gjorde samma sak. och jag typ köpte megamycket i caféet.
smörjde även montes träns

Kommentarer
Kommentar av: Esra V

haha, och idag smörjeer jag hans sadel ;)

2011-11-13 @ 11:24:11
Hemsida/blogg: http://hastgaalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback