Fina ponnyn..♥

Var i skolan idag och min mamma var med. BARA för det skulle alla bli jättelugna och snälla..
men vi hade basket på idrotten och en kille som går på basket gjorde allt vi andra stog och titta på typ ;P
men förövrigt var det en lugn dag och ingen hade sina va jobbig dag idag.
åkte sen till stallet och fick Madonna. först var jag inte särskilt nöjd. jobbade henne massor vi ställde och böjde för att få dom på tygeln. dom som rider på enskede kanske vet att Madonna brukar var smått envis och lite svår ibland. hon gick bra i skritten då det är lättare att driva men i traven var det svårare. men ändå sökte hon sig lite neråt till slutet. men det sista fick mig verkligen glad det var när Lillis skulle säga sin kommentar då hon sa "gud vad fin hon blev, kalasbra". och då blev jag glad.. blev nöjd att det går framåt med henne.
men imorgon ska jag sköta och sen ska jag hem till Josefine och äta middag och kolla på Idol typ. eller först ska jag till skolan menmen..

Kommentarer
Kommentar av: Sofie

Fin bild! :)

2011-11-14 @ 14:07:40
Hemsida/blogg: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback