21:22

Blev väl lite smått galen igår..? sov iaf på golvet på vår matta i vardagsrummet.. hahahahahah.
men på morgonen gick jag på min dans och musikal och sen var vi på bio. vi såg Tintins äventyr i 3D. Jag såg en av mina klasskompisar :D men filmen var bra men lite onödigt med 3D men nnars var den bra. väldigt mycket äventyr i den. men gillar bättre den gamla versionen eftersom jag var van vid hur handlingen var och dom hade ändrat. om jag sett filmen innan den gamla skulle jag gilla filmen då.
sen har jag städat trapphuset men får 100 kronor då.
just nu gör jag inget och imorgon är det skola ja... usch, orkar inte! till och med min mamma och pappa tycker att vi har ett jobbigt schema..
såg på bio och jag hade massa kommentarer bara för jag skrev var är kommentarerna typ och bra statestik
att det tyvärr är skola imorgon och att jag bloggat dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback