Vem orkar med skolan imorrgon

Vem orkar med skolan imorrgon inte jag iallafall idag var jag i stallet tog in hästar ja det var som en precis vanlig tisdag. Det här har jag på minnet att jag ska köpa dessa saker
lite av det jag behöver till vardagen sen har jag massor till ridningen men aja det ksnke finns något mer några mer saker jag glömmde men  glömmde de här skorna min kompis emilie har sådana och dom är sköna och snygga
har mer som jag vill ah fasst till ridnigen XD
shesters bästis lexie brown hon e super att rida och härlig och hon är super mysig och framförallt så sööt
jag var tvungen att lägga ut en bild på shester han är stjärnorna på min himmel oh solen på min himmel han är bäst det är han jag lever för han är bäst för mig ps han är ganska liten på den bilden blev ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback