Svar på kommentar

Anonym om betningen..: Japp jag vet, roligt att du ska ta Krut på privat.
Anonym om Krut: Ja, jag gillar Krut, och det var Lesemaus som jag skötte inte Krut. Jag är i stallet på torsdagar, fredagar och lördagar och då brukar jag hälsa på Krut  men du kanske inte är där dom dagarna. 
Idag hade vi idrott det var kul.. Lite konstig mening menmen. Sen hade vi musik och vi tränade på vår sommaravslutningslåt och då ska några spela tvärflöjt och så men vi ska ha rap i den!!! Dissar det för det passar inte på en sån låt liksom.

Dagens hiss: Imorgon är det torsdag och då ska min kompis följa med till stallet, ska beta Madera då också.
Dagens diss: Att det kommer vara rap i vår fina sommarlåt.. :(
Bloggar mera sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback