Stallet♥ Lesemaus

Jag red Lesemaus, jag tyckte hon var lite slö och inte alls så bra som jag trott.. :( Sen red jag igen på Aaron och då gick det bättre men Silver som var på vår volt var jätteslö. Mina kompisar och jag gick och plockade gräs efter att vi hade smörjt. Vi var på vårt gräsställe i en timme.. Men sen red vi privatlektion, jag red Gilbert och Mina red Lesemaus och Klara Matrix. Det gick bra, bäst med skänkelvikningarna för mig.

Imorgon ska jag hem till min bästis Klara och bara ha det kul!! :D
På måndag och tisdag ska vi på klassresa på barnens ö, ska bli jättekul!!! Längtar...


Inte världens bästa bild men Lesemaus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback