Stallet, Gilbert

Har inte hunnit blogga torsdag och fredag men på torsdagen var jag i stallet. I onsdags skulle viha nutidskryss men vår lärare var sjuk så vi hade rast en hel timme extra :D På fredagen var jag så smart att är vi skulle ha skololympiad på kanalplan lämna jag mina saker som jag skulle ha till stallet i skåpet så när jag kom till baka till skolan hade jag glömt att det fanns mer i mitt skåp. Å liksom orka åka hem när man är i Enskede och bor på söder...  Så jag kunde inte åka till stallet, istället var jag hos Klara.

Men idag fick jag Gilbert♥ och det gick bra, vi övade på vägar från märke 3 dressyr. Sen red jag igen i gruppen efter på Bill, det gick också bra. Eftersom Laura inte var i stallet när jag ville smörja(det är hennes skötdag men vi turas om att få smörja) så  smörjde jag Akrobats sadel och träns. Sen plockade jag och mina kompisar gräs.. Vi var borta i en timme. :P

Det här fick Madera, Krut och Akrobat dela på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback