Saker ni inte visste om mig(några vet säkert men ändå)

1. ´Vääldigt lättskrämd ibland  hinner jag inte ens skrika
2. Väldigt kittlig men bara för det får ni inte kittla mig tack
3. Har ett märke från teknniken från min bil
4. På facebook är jag gift med min kompis Sonja 
Idag snurrade vi alla grimskaft som fanns i ponny stallet hehhe. Vi hade gjort alla utom ett för ena använde Elin men jag fick snurra det sen. Snurra menar jag med så som grimskaft ser ut när man köper dom i hästaffärer.
Lite konstigt inlägg men imorgon ska jag till stallet iaf för det är medlemsdagen, jag ska sälja saker på köp-byt-sälj dagen. Har inget att säga just nu.. tror jag men Thyra orkar inte blogga så mycket nu bara så ni vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback