Ridning, privat och kanske rida igen imorgon :P

Idag var jag i skolan :) Jag går på elevrådet oh vi hade avslutning och då fick vi saft, bullar och glass och fyrorna var på klassresa så vi var ensamma, det var roligt. Men sen åkte jag till stallet för att sköta Madera..♥ Hon var som alltid inne så jag skötte, jag var mest med Thyra och Mirabell. Sen ledde jag in Madera till hoppningen. Dom var på utebanan och där var en vattenspridare och Madera blev blöt och då blev hon jätterädd. Jag fotade lite men alla bilder blev inte så bra för hon rörde sej hela tiden.
Men imorgon ska jag rida, hoppas jag får Gilbert... Men sen ska jag kanske rida igen gruppen efter mej men bara kanskem och sen ska jag rida privat med Klara och Mina och då ska jag ta Gilbert.

Jätteknölkallan


Kommentarer
Kommentar av: The peach ~

sv: nice :D

2011-05-21 @ 16:26:22
Hemsida/blogg: http://persiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback