Josefine som e hemma hos mig har också blogg!

Hejhej! Josefine (min kompis) e hemma hos mig just nu.
Hon är totalt bässssssssst i HELA världen. och jag ljuger INTE. Utan det är helt sant.
PS. Josefine skrev det.
Josefine har även blogg som heter justdamnbeautiful.blogg.se. :D 
Så kolla på den!! Men hon skapde den igår så den har har inte så mycket inlägg. :) Men det kommer fler!!!!
Idag så hade vi idrott och vi dansade jag har gjort det 2 gånger innan. Lite tråkigt menmen...
Vi hade bild också och då skulle vi bara göra en utvärdering som var tråkig. :(
Men ikväll ska vi  visa vad vi gjort i skolan för våra släktingar och familj. Det ska bli kul, vi ska visa kroppenspelet, min stora resa ioch fabler och short storys på engelska.
Som du ser också har jag lagt till en snyggig bakgrund :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback