i stallet idag

hej idag var jag i stallet var tävlings skötare åt mirabell hm men mirabell och hedda behövde ingen hjälp taskigt :( och säga till mig då för annars behövde jag inte komma för madera var på tävling och kom hem senare jag skulle hem halv fyra 4 någonting för jag skulle till faramor åt wienebröd ( stavfel ) jag åt wienebröd i stallet alltså aja tittade på tävlingen inget påecielt annars skit tråkigt men mån = skola som vanligt.
jag älskar dig lika mckee som förut lika myckee som madera jag älskar er två så jag kan inte beskriva er med ord ni är det finaste jag har orden tillhör bilden orden meningarna aja ni fattar nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback